DraftSight Standard, Professional ir Premium techninis palaikymas

DraftSight yra galinga CAD programinė įranga, leidžianti inžinieriams ir dizaineriams kurti, modifikuoti DWG/DXF projektus ir brėžinius. Yra keli licencijavimo lygiai, ir, atsižvelgiant į tai - skirtingos techninio palaikymo priemonės.

DraftSight Standard, Professional ir Premium programinės įrangos licencijų metinę prenumeratą galite įsigyti adresu www.2DCAD.lt.

DraftSight techninis palaikymas vykdomas atsižvelgiant į tai, kokią programos versiją jūs įsigijote.

DraftSight Standard, Professional ir Premium programos versijos palaikomos:

1. DraftSight bendruomenės (forumo);

2. El. paštu aktyvacijos ir diegimo klausimais:

DraftSight Enterprise, Enterprise Plus ir Prosumer programos versijos palaikomos:

1. DraftSight bendruomenės (forumo);

2. Programinės įrangos pardavėjo (UAB IN RE) formą ir telefonu +370 5 212 4660.

DraftSight bendruomenė

Kiekvienas licenzijos lygmuo suteikia skirtingas techninės pagalbos galimybes. DraftSight techninio palaikymo svetainėje pateikiama išsami informacija apie tai, kas įtraukta į Jūsų pasirinktą licenciją.

DraftSight Standard, Professional arba Premium licenzijoms nurodytu elektroniniu paštu techninis palaikymas suteikiamas tik instaliavimo ir licenzijavimo klausimais.

Norint gauti pagalbos programinės įrangos klausimais, prašome kreiptis į 3DEXPERIENCE Swym platformoje veikiančią oficialią DraftSight bendruomenę

DraftSight bendruomenėje suteikia Jums prieigą prie tūkstančių vartotojų dėka sukauptos duomenų bazės. Ten Jūs galite rasti atsakymus į rūpimus klausimus, ir taip pat pasiūlyti savas programinės įrangos naudojimo ir vystymo idėjas.

Susikurkite nemokamą paskyrą, apsilankę Dassault Systemes vartotojų bendruomenėje.

DraftSight 3DSwym

Ieškant atsakymų į klausimus rezultatai bus pateikiami plytelių forma. Spustelėkite peržiūros piktogramą viršutiniame dešiniajame kampe, kad pamatytumėte visą įrašą:

DraftSight 3DSwym-rezultatai

Jei kyla sunkumų, ar turite klausimų, kreipkitės į mus.