DraftSight yra galinga CAD programinė įranga, leidžianti inžinieriams ir dizaineriams kurti, modifikuoti DWG/DXF projektus ir brėžinius. Yra keli licencijavimo lygiai, ir, atsižvelgiant į tai - skirtingos techninio palaikymo priemonės.
DraftSight vartotojai, įsigiję DraftSight Professional, Premium arba DraftSight Enteprise iš IN RE UAB, turi teisę gauti pagalbą iš IN RE UAB techninio palaikymo komandos. Tam reikia užpildyti užklausos forma, arba parašyti elektroniniu paštu palaikymas@inre.lt. Mes su jumis susisieksime ir padėsime išspręsti problemą telefonu arba prisijungus su TeamViewer.
DraftSight vartotojai, įsigiję DraftSight Professional ar Premium tiesiogiai iš Dassault Systemes e-parduotuvės, turi teisę gauti internetinę pagalbą naudojantis turimais ištekliais adresu: DraftSight Support Home.
DraftSight Support Home rasite programinės įrangos instaliacinius failus, dažniausiai užduodamus klausimus (DUK), dokumentaciją, sisteminius reikalavimus (System Requirements) ir prieigą prie DraftSight vartotojų forumo.
Jūs taip pat gali tiesiogiai teikti „Pagalbos prašymus“ (Support request), susijusius su programinės įrangos diegimo ir licencijų aktyvavimo klausimais, „3DS DraftSight User Success“ komandai, naudojant parinktį "Pateikti užklausą" (Submit a request).
arba pasirinkti nuorodą https://www.draftsight.com/support/request-form
DraftSight vartotojų forumas
DraftSight vartotojų forumas suteikia Jums prieigą prie tūkstančių vartotojų dėka sukauptos duomenų bazės. Čia Jūs galite rasti atsakymus į rūpimus klausimus, ir taip pat pasiūlyti savas programinės įrangos naudojimo ir vystymo idėjas.
Susikurkite nemokamą paskyrą apsilankę DraftSight vartotojų forume.
Ieškant atsakymų į klausimus rezultatai bus pateikiami blokelių forma. Spustelėkite norimą blokelį, kad pamatytumėte visą įrašą. Rezultatai gali būti rodomi pagal priskirto tipo filtrą, kurį naudojant galima išfiltruoti pateikiamus rezultatus. Taip pat, kad patogiau būtų peržiūrėti rezultatus, jūs galite keisti atvaizduojamų blokelių dydį.