Ką daryti, kai pratęsiate arba grįžtate prie SOLIDWORKS produktų techninio palaikymo?

Šiame straipsnyje aprašome, kokius veiksmus reikėtų padaryti pratęsus palaikymą, kad visi produktai veiktų pilnavertiškai.

Kai kurie SOLIDWORKS šeimos produktai yra prieinami tik jeigu turite aktyvų techninį palaikymą. Jiems nėra išduodamas atskiras licencijos kodas, tačiau jie veikia, jei paties SOLIDWORKS licencijos kodas yra su techniniu palaikymu.

Jeigu techninis palaikymas pasibaigė, ir jo nepratęsėte, tie papildomi produktai nustos veikti. Atnaujinus techninį palaikymą, reikia deaktyvuoti ir vėl aktyvuoti SOLIDWORKS licenciją, ir tie produktai vėl ims veikti.

Instrukcija individualioms licencijoms

1. Atsidarykite SOLIDWORKS, ir per pagalbos meniu spauskite Licenses -> Deactivate:

2. Atsidariusiame lange pažymėkite savo licenciją iš sąrašo, ir spauskite Next:

3. Šiek tiek palaukite, ir turėtumėte gauti pranešimą, jog licencija buvo deaktyvuota. Uždarykite langą.

4. Kaip ir pirmame veiksme, per pagalbos meniu spauskite Licenses -> Activate.

5. Atsidarys labai panašus langas kaip ir antrame žingsnyje. Pažymėkite savo licenciją, ir spauskite Next.

6. Šiek tiek palaukite, ir turėtumėte gauti pranešimą, jog licencija buvo aktyvuota. Uždarykite langą. Baigta!

Instrukcija tinklinėms licencijoms


1. Kompiuteryje, kuriame yra instaliuotas licencijų serveris, per Windows Start meniu atsidarykite programą SolidNetwork License Manager Server.

2. Nueikite į kortelę License Usage, ir įsitikinkite, jog visos SOLIDWORKS licencijos yra šiuo metu laisvos. Jei ne - uždarykite SOLIDWORKS visuose darbiniuose kompiuteriuose, kurie tą licenciją gali šiuo metu naudoti.

4. Grįžkite į kortelę Server Administration, ir spauskite mygtuką Reactivate.

5. Atsidariusiame lange irgi spauskite mygtuką Reactivate. Atsidarys dar vienas langas, su serverio technine informacija. Nieko nekeiskite, ir spauskite Next.

6. Kitame lange, pažymėkite savo licenciją, ir spauskite Next:


7. Šiek tiek palaukite, ir turėtumėte gauti pranešimą, jog licencija buvo aktyvuota. Uždarykite langą. Baigta!

Atlikus šiuos veiksmus, papildomos programos, veikiančios tik su aktyviu techniniu palaikymu, turėtų imti veikti. Jei ne - pabandykite perkrauti SOLIDWORKS ar SolidNetwork License Manager. Kartais gali reikėti perkrauti kompiuterį.



Jei kyla sunkumų ar turite klausimų, kreipkitės į mus.