Kas yra SOLIDWORKS techninis palaikymas?

SOLIDWORKS techninio palaikymo paslauga padeda užtikrinti sklandžią programinės įrangos naudotojo patirtį ir maksimalią naudą

Techninio SOLIDWORKS palaikymo galiojimo laikotarpiu įmonė nepatiriant jokių papildomų kaštų įgyja teisę:

  • atnaujinti SOLIDWORKS programinę įrangą į kasmet išleidžiamą naują versiją;
  • gauti turimos SOLIDWORKS programinės įrangos atnaujinimų paketus su klaidų pataisymais ir patobulinimais;
  • gauti sertifikuotų „IN RE“ technikų komandos pagalbą, sprendžiant iškilusias technines problemas;
  • nemokamai naudotis SOLIDWORKS CAM Standard programa (SOLIDWORKS Standard, Professional ir Premium naudotojams), skirta CNC kodo sukurimui 2-1/2 ir 3 ašių frezavimo staklėms;
  • nemokamai naudotis SOLIDWORKS Visualize programa (SOLIDWORKS Professional ir Premium naudotojams), skirta fotorealistinių vizualizacijų kūrimui;
  • nemokamai laikyti SOLIDWORKS sertifikavimo egzaminus, įrodančius Jūsų inžinierių komandos ekspertiškumo lygį. Daugiau informacijos apie SOLIDWORKS vartotojų sertifikavimą rasite čia.
  • naudoti SOLIDWORKS Customer Portal portalą, kuriame rasite atsakymų į dažniausia iškylančius klausimus duomenų bazę bei prieigą prie SOLIDWORKS programinės įrangos diegimo failų ir atnaujinimų.
  • naudoti My.SOLIDWORKS portalą su platesne prieiga prie resursų, įskaitant prieigą prie 600 video pamokų, skirtų Jūsų komandos inžinerinio projektavimo žinių ir įgūdžių gilinimui.
  • plačiau - SOLIDWORKS Subscription Service (ang.)