SOLIDWORKS techninio palaikymo paslauga padeda užtikrinti sklandžią programinės įrangos naudotojo patirtį ir maksimalią naudą
Techninio SOLIDWORKS palaikymo galiojimo laikotarpiu įmonė nepatiriant jokių papildomų kaštų įgyja teisę:
- atnaujinti SOLIDWORKS programinę įrangą į kasmet išleidžiamą naują versiją;
- gauti turimos SOLIDWORKS programinės įrangos atnaujinimų paketus su klaidų pataisymais ir patobulinimais;
- gauti sertifikuotų „IN RE“ technikų komandos pagalbą, sprendžiant iškilusias technines problemas;
- nemokamai naudotis SOLIDWORKS CAM Standard programa (SOLIDWORKS Standard, Professional ir Premium naudotojams), skirta CNC kodo sukurimui 2-1/2 ir 3 ašių frezavimo staklėms;
- nemokamai naudotis SOLIDWORKS Visualize programa (SOLIDWORKS Professional ir Premium naudotojams), skirta fotorealistinių vizualizacijų kūrimui;
- nemokamai laikyti SOLIDWORKS sertifikavimo egzaminus, įrodančius Jūsų inžinierių komandos ekspertiškumo lygį. Daugiau informacijos apie SOLIDWORKS vartotojų sertifikavimą rasite čia.
- naudoti SOLIDWORKS Customer Portal portalą, kuriame rasite atsakymus į dažniausiai iškylančius klausimus, duomenų bazę, bei prieigą prie SOLIDWORKS programinės įrangos diegimo failų ir atnaujinimų.
- naudoti My.SOLIDWORKS portalą su platesne prieiga prie resursų, įskaitant prieigą prie 600 video pamokų, skirtų Jūsų komandos inžinerinio projektavimo žinių ir įgūdžių gilinimui.