Prieš pradedant naudotis MySOLIDWORKS Professional puslapio turiniu, pirmiausia reikia aktyvuoti savo MySOLIDWORKS licenciją. Žemiau pateikti licencijos aktyvavimo žingsniai
1. Apsilankykite SOLIDWORKS Customer Portal tinklapyje ir atlikite sekančius veiksmus:
- Prisijunkite naudodamiesi savo SOLIDWORKS ID.
- Jei neturite SOLIDWORKS ID, susikurkite paskyrą, pasirinkę “Create SOLIDWORKS ID”, registracijos metu reikės įvesti savo SOLIDWORKS licencijos nr. ir kontaktinius duomenis. Plačiau: Kaip susikurti SOLIDWORKS ID / Customer Portal paskyrą?
2. Prisijungę prie „SOLIDWORKS Customer Portal“ suraskite ir sekite nuorodą “Register My products”.
3. Įrašykite savo "MySolidWorks Professional" serijinį numerį, kurį Jums suteikė įgaliotas SOLIDWORKS atstovas. Pastaba: įsitikinkite, kad serijinis numeris įvestas teisingai.
4. Produktų sąraše pasirinkite "MySolidWorks Professional". Paspaudus „OK“ gausite patvirtinimą, kad jūsų serijinis numeris užregistruotas.
5. „Customer Portal“ skiltyje „My Support“ pasirinkite “My Products”. Jūsų produktų sąraše turi atsirasti užregistruota "MySolidWorks Professional" licencija.
"MySolidWorks Professional" paskyros sukūrimas gali trūkti apie 15 minučių.
6. Prisijunkite prie "My.SolidWorks.com".
„My.SolidWorks.com“ ir „SOLIDWORKS Customer Portal“ naudoja tą pačią paskyrą, todėl jei jau esate prisijungę prie My.SolidWorks, gali tekti atsijungti ir prisijungti iš naujo, kad pamatytumėte "MySolidWorks Professional" funkcijas.