SOLIDWORKS Customer Portal funkcijos užsirakino, ką daryti?

Savarankiškai perregistravus produktus SOLIDWORKS Customer Portal paskyroje, visos funkcijos bei naujų programų versijų atsisiuntimas atsirakins. Paaiškinsime, kaip tai padaryti.

Neilgai trukus po naujų SOLIDWORKS produktų šeimos versijų išleidimo (vėlyvą rudenį), paprastai sulaukiame daugybės vartotojų skambučių, kurie klausia, kodėl SOLIWORKS Customer Portal paskyroje visos funkcijos tapo užrakintos, nors prieš savaitę viskas buvo tvarkoje, ir taip pranešama, kad vartotojo SOLIDWORKS Subscription Service techninio palaikymo paslauga baigėsi, nors jų prenumerata yra apmokėta ir aktyvi.



99% atvejų problemą galima išspręsti savarankiškai per keletą minučių.

Kaip atrakinti savo paskyrą

Prisijunkite prie SOLIWORKS Customer Portal paskyros, ir perregistruokite bent vieną iš savo aktyvių SOLIDWORKS arba DraftSight Enterprise licencijų, naudodamiesi nuoroda Register My Products. Tai yra vienintelė neužrakinta nuoroda skiltyje My Support, kaip pavaizduota šioje ekrano kopijoje:SOLIDWORKS Register My Products migtukas

Įveskite SOLIDWORKS arba DraftSight Enterprise serijinį numerį:SOLIDWORKS programos registracija

YPATINGAI SVARBU: Iš sąrašo privalote pasirinkti naujausią programinės įrangos versiją. Net jei naudojate senesnes programų versijas, sąraše vis tiek pasirinkite naujausią.

Taip yra todėl, kad techninio palaikymo (Subscription Service) prenumeratos būsena yra susiejama su naujausia duomenų bazėje esančia programinės įrangos versija, taigi, kai yra išleidžiama nauja versija, techninio palaikymo prenumeratos būsena ir terminai pereina jai, o senesnes programines įrangos versijos pereina į archyvinę būseną. Dėl šios priežasties produktus reikia perregistruoti į naujausią versiją: SOLIDWORKS pasirinkti versija

SOLIDWORKS pasirinkti naujausia versija

Instrukcija anglų kalbą: SOLIDWORKS Customer Portal Lock Quick Reference

Jei kyla sunkumų, ar turite klausimų, kreipkitės į mus.